پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

مدیر یک پلتفرم مطرح کرد:

«ساترا» به عنوان یک نهاد تنظیم‌گر می‌تواند اشراف کاملی را به فعالیت‌ رسانه‌ها داشته باشند

«سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر» ساترا

سینماپرس: مدیر دنیای رسانه‌ای فام در سومین نمایشگاه رصتا، گفت: ساترا به عنوان یک نهاد تنظیم‌گر می‌تواند اشراف کاملی را به فعالیت‌ رسانه‌ها داشته باشند و آن‌ها را بسنجند و نسبت به ارتقا و عقب‌گرد آن‌ها در حوزه تکنولوژی تولیدات محتوایی آن‌ها را حمایت کنند و ابزار ترویجی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

به گزارش سینماپرس، احسان جاودان مدیر دنیای رسانه‌ای فام در سومین نمایشگاه رصتا، گفت: خدمات دنیای رسانه‌ای فام شامل ویدئو پخش زنده و سایر سرویس‌هایی که بر اساس استریم شکل می‌گیرد. حوزه بازی و سرگرمی را به صورت نقد و برزسی پیگیری می‌کنیم و مسیری را پیش خواهیم گرفت که بتوانیم استریم بازی‌های رایانه‌ای را دنبال کنیم.

او ادامه داد: شبکه‌های اختصاصی را در حوزه‌های متنوع ارائه می‌دهیم و در کنار شبکه‌های سازمان صداوسیما، پنج شبکه اختصاصی را برای خودمان داریم. دوبله‌هایی به صورت اختصاصی برای فیلم‌ و سریال‌های خارجی داریم و برنامه‌هایی را در حوزه سرگرمی و بازی و حوزه طنز به صورت روتین خودمان تولید می‌کنیم که از ویژه‌ترین برنامه‌های ما برنامه «کافه بازی» است.

جاودان نمایشگاه تصریح کرد: رصتا با توجه به اینکه مربوط به یک حوزه تخصصی است، شاید بتوان به آن به عنوان یک گردهمایی صنفی نگاه کرد، شاید آنچنان بازدیدکننده عمومی نداشته باشد اما قابلیت‌هایی را ایجاد می‌کند. نمایشگاه رصتا برای رسانه‌ها یک دیدار مجددی را در حوزه فعالیت‌شان ایجاد می‌کند و رسانه‌ها در آن می‌توانند خود را با اتفاقاتی که امروز در اکوسیستم این صنعت اتفاق می‌افتد، ارزیابی کنند و موقعیت خود را بسنجند.

او ادامه داد: از سمتی دیگر ساترا به عنوان یک نهاد تنظیم‌گر می‌تواند اشراف کاملی را به فعالیت‌ رسانه‌ها داشته باشند و آن‌ها را بسنجند و نسبت به ارتقا و عقب‌گرد آن‌ها در حوزه تکنولوژی تولیدات محتوایی آن‌ها را حمایت کنند و ابزار ترویجی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. جاودان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعا برگزاری چینن رویدادی ضرورت است و اساسا اینکه چقدر رسانه‌ها بتوانند از حد ضرورت به حد منفعت برسند به خلاقیت مجریان نمایشگاه و فعالان رسانه‌ها بازمی‌گردد.